dijous, 7 d’octubre del 2010

EXCURSIÓ A LLEIDA

Vam passar un mol bon dia, primer de tot vam arribar a l'Aeroport d'Alguaire, on no vam poder veure enlairar-se cap avió ja que era entre setman i no hi ha vols, però si que vam poder veure totes les instal·lacions de l'Aeroport sense cap problema.
En sortir de l'Aeroport vam anar directes a dinar al restaurant "La Tapa" de Lleida, vam dinar de maravilla, vam xerrar, riure...
En acabar vam donar un tomet per Lleida i seguidament vam visitar la Llotja amb una guia que ens va ensenyar tots els raconets de la Llotja i ens va deixar amb ganes de tornar-hi a veure un espectacle.

Va ser un dia rodó, per això volem donar les gràcies en nom de l'associació de dones de Rialp a tots els que vau poder venir i eseprem que en la pròxima ens ho passem igual o encara més bé.

També aprofitem pèr demanar-vos que si us apeteix anar en algun lloc especial només cal que ens ho comuniqueu per aquí al blog o bé ens ho digueu alguna noia de l'associació i intentarem anar-hi tots plegats.